Flip to a Million Finding a Palace in Dallas
S1, E2: Flippers Dani and Jon overcome a giant problem at their first flip and go on the search for their second home; flippers EJ and Jason buy their first house, but quickly realize they need to bring in a partner to make their goal in time.