Renovation Wild Fire Pit Forging
S1, E6: After finishing one of their biggest projects yet, Grant and Lynsey turn their attention to the fire pit at Chiawa Camp and their last tent at Old Mondoro; with over a month before guests arrive, it's all hands on deck to get the camp up and running.