First Hammer Swing
S1, E1: Ben and Erin begin revitalizing Wetumpka, Ala., by turning a foster couple's home into a welcoming space for kids; Dave and Jenny Marrs help tackle a boutique on the brink of closure; a special guest surprises Wetumpka with a performance.