Cat's Eye Gentleman Thief is Here!
S1, E5: Kamiya, a jewel thief who goes by the alias Rat, becomes intrigued by Hitomi at Cat's Eye café; he learns the true identity of Cat's Eye after successfully stealing the painting they were targeting.