Gimme Shelter -- Part 1
S3, E1: A girl is shot and Cosgrove teams with Det. Jalen Shaw to track down her killer; Benson and Stabler assist and realize it's more than a typical homicide; McCoy and Price seek justice against an international crime ring; part 1 of 3.