Greenbacks
S7, E5: Tiana seeks help from a traveling soothsayer; in Hyperion Heights, Sabine and Jacinda take on a risky business venture; Ivy recruits Henry to investigate Victoria; Roni makes a discovery that could change her relationship with Henry forever.