Happy Birthday, Gino!
S1, E2: Gino, a western lowland gorilla, celebrates his 39th birthday; Lori notices a lump on lioness Kinsey which requires medical attention; Amanda prepares to welcome a spotted eagle ray pup into the world; Katelyn teaches navigation skills to two macaws.