High Maintenance Hashtag Goalz
S2, E9: A computer programmer tries out a tech-free night per the Guy's advice; a comic's controversial tweet draws the attention of Internet trolls; a fearless dancer attempting to match a world record struggles as her dance partners fall by the wayside.