Home Inspector Joe Hastings Home of Hazards
S1, E5: A family bursting at the seams of its crowded apartment isn't afraid of a big renovation project; Joe's inspection discoveries start to chip away at the budget; Noel's budget-savvy tricks make the family's real estate dreams a reality.