Head-to-Head!
S1, E5: The students face their final test in an iconic head-to-head dogfight against their instructors. To pass, they must bring all the skills they have learned during their advanced phase training. With graduation just days away, students start to worry about their final grades and whether they will get the posting they—and in many cases, their families—want.