Heart of Darkness
S1, E1: LAPD detectives juggle multiple investigations at once as a rash of serial killings terrorize the people of Los Angeles starting in the mid-1970s; Detectives Bob Grogan and Tom Lange hunt the Hillside Strangler and the Skid Row Stabber.