Heart of the Truest Believer
S3, E1: Unfriendly mermaids threaten those searching for Henry in Neverland; Henry and another escapee from Peter Pan's encampment go on the run; a still-recovering Neal travels the enchanted forest with Mulan in search of Emma's and Henry's fates.