Hellzapoppin
S2, E6: In the Season Two finale, Spawn takes the fight to Wynn, telling him that he is coming for him at midnight. Seeing his schemes beginning to crumble, Wynn attempts to have his agents kill Lisa Wu as she draws closer to the truth--but Spawn ends up killing Wynn's men instead. Reaching Wynn at last, Spawn tells him his only chance for survival is to leave Terry and Wanda alone.