Home Rooms
S4, E3: With his lead dwindling in the polls, Royce resorts to extreme measures to stall Carcetti's momentum. At Bodie's corner, Michael proves adept as a runner, with both Bodie and Marlo taking notice. A re-up bodega is put under surveillance by Omar and Greggs, for different reasons. Rawls replaces Asher with a 'company man,' Charles Marimow, who pushes a new agenda on the detail, to Freamon and Greggs's dismay. A domesticated McNulty invites Bunk over for dinner, which ends with the two remembering the good old days at a familiar spot. Randy enjoys a productive first day at school, though Prez, the new teacher, isn't so fortunate. Herc reaps an unexpected benefit, courtesy of the mayor. Colvin contemplates trading his new job in the private sector for one that gets him back on the streets.