Death in Apartment 603: What Happened to Ellen Greenberg? Homicide or Suicide?
S1, E1: Ellen Greenberg, a beloved teacher, is found dead by her fiancé in their apartment; the Philadelphia police call it suicide; the family gathers to mourn their daughter only to find out at the funeral the medical examiner rules her death a homicide.