Hope Stinks
S1, E5: As Halloween approaches, Zoya and Julien decide to team up. Meanwhile, an incident at a nearby school finds all eyes on Gossip Girl, leading Kate to question her future. Aki intervenes in Max's personal life, and Audrey panics over her own. Zoya's new friend has Obie worried.