How Do You Solve a Problem Like Sophia
S6, E8: After the death of a friend, who had been a nun, Sophia decides she would like to become one. So she joins a convent and moves out. Meanwhile, Blanche gets into a car accident with Rose's car which leaves Rose with a lawsuit.