How to Die in a Horror Film
S2, E1: Jack and the Ghost Brothers get a hold of some cursed artifacts; special guest Howie Mandel weighs in on a ghostly encounter ripped straight from a horror movie; a cave-dwelling demon meets its match in the form of a supernatural street fighter.