I Need to Eliminate Emma
S1, E3: Emma and Sasha are among the ten selected Gluzz contestants, which sparks Sasha's envy; at Capi's party, Sasha challenges Emma again; alone and sad in her house, Cami starts singing, and Paula confronts her.