I Thought Net Games and Reality Were Different?
S1, E3: During their first club meeting, Akane is delighted by her faster machine, Ako gets a lesson in dressing for the occasion, and Kyoh is prevented from using her premium equipment. However, the line between game and reality becomes more blurred.