OceanXplorers Ice Giants
S1, E6: The team brings the OceanXplorer as far north as they can, to the edge of the Arctic ice cap. They learn how a population of bowhead whales, once hunted almost to extinction, is faring today. And they’re the first to observe the feeding strategies of the Greenland shark in its own deep-sea habitat from a sub.