Impossible
S1, E15: Mike Delfino is questioned about Mrs. Huber's murder as John's friend, Justin (guest star Ryan Carnes), attempts to blackmail Gabrielle with his knowledge of their affair. Tom wants a big promotion, but Lynette fears that she'd be home alone with the kids more than ever. Bree is shocked when she finds a condom – and even more so when she learns whom it belongs to. Meanwhile, Zach Young plans a pool party for the teens on Wisteria Lane, and things get out of hand.