iMprint
S2, E6: The Inner Circle prepares for a secret ambush; Reeva tasks Esme with getting a reluctant Polaris to join them; Esme confides in Polaris, revealing her and her sisters' troublesome past; Thunderbird trains Reed to control his powers.