In Memoriam
S2, E11: Dangerously close to exhaustion, Carrie continues her hunt for Nazir, her suspicion turning to inside the Agency itself. Roya reveals her true colors under interrogation, as Saul finds himself fighting for his career under the most unexpected circumstances. Meanwhile, the Brody family struggles to maintain anything close to sanity in their high-rise fishbowl.