In the Realm of the Basses
S2, E14: Chuck's uncle, Jack Bass (recurring guest star DESMOND HARRINGTON - "Dexter," "Rescue Me") arrives on the scene. Meanwhile, Jenny returns to school and takes on the mean girls.