Ingram, TX
S2, E3: As Ben searches for a mysterious next link, Justin tends to his flock. Meanwhile, Stroud investigates a mining accident that left all but one man dead; Sofie refuses to read Ben's tarot, but the cards have an agenda of their own; Dolan grills another arson witness; Ruthie is visited by a mysterious shadow; Stumpy peddles the girls to a barely legal audience; Gabriel assists Ruthie in her latest death-defying act; and Ben receives a rough welcome when he stumbles upon distant relatives.