Is That All There Is?
S1, E2: After giving coach West carte blanche with the Lakers roster, Buss attempts to charm Red Auerbach; Earvin's efforts to impress the women in his life fall flat; Claire's mandate to get creative brings conflict with Buss' daughter, Jeanie.