Is This What You Call Love?
S8, E13: Susan is shocked when she learns Julie is six months pregnant; Bree's life continues to revolve around alcohol and men; Lynette has a lackluster sexual encounter; Juanita is upset when she doesn't receive a Valentine's Day card from her crush.