It's Alright, Ma (I'm Only Bleeding)
S12, E19: Miranda continues to deal with the aftermath of Ben's reckless decisions and forms an advisory committee to recommend proper disciplinary action. Meanwhile, April and Jackson try to put their differences aside for the sake of their baby, and Arizona makes a decision that could affect her relationship with Callie forever.