On the Job Joaquin
S1, E2: As the hunt for the assassins continues, Acosta stands firm on his duties; Francis faces pressure from his father-in-law and General Pacheco; Tatang reflects on the possibility of a future outside of prison; Daniel begins to receive his own missions.