Joy Riding Jokers/Cat Got Your Luggage?/City Dump Chumps
第 1 季,第 102 集: Tom and Jerry are mistaken for valets; Tom and Jerry trash a fancy hotel lobby; Tom and Butch fight in a junkyard.