Kids Ain't Like Everybody Else
S5, E3: Danielle, Bree's estranged daughter, returns to Wisteria Lane and is overwhelmed with criticism; Susan and Gaby end up in a catfight; Lynette is annoyed when she finds out that Tom and Dave have formed a garage band.