True Detective Kiss Tomorrow Goodbye
S3, E2: Hays looks back at the aftermath of the 1980 Purcell case, including possible evidence left behind at an outdoor hangout for local kids; as attention focuses on two conspicuous suspects, the parents of the missing children receive a cryptic note.