Last Chance
S1, E6: It’s graduation week. For the remaining students, it means they have one last chance to prove they deserve their prestigious fighter pilot wings. Standing in their way is a tense head-to-head dogfight against an instructor. Past failures come back to haunt one student, and another’s whole fighter pilot future comes down to a single flight with their commanding officer.