Let the Right One In
S1, E17: When Stefan and Damon make a dangerous new enemy, Stefan suddenly finds himself in a perilous situation. Damon and Elena try to convince Alaric to work with them to help Stefan. Matt is hopeful that his mom, Kelly (recurring guest star Melinda Clarke), may be back to stay. And, after Caroline's car breaks down in a storm, she makes a horrific discovery that shocks everyone in town.