Let's Roll Again
S1, E2: With her new skates, Luna decides to try out for the Jam & Roller team and compete in the Benson Legacy Cup, but an unexpected event makes her reassess everything. Meanwhile, Simón tries to get closer to her, and Matteo arrives in Buenos Aires after his international tour. At PAPA, Nina struggles to prevent them from starting to shoot the soap opera on the rink ahead of schedule.