Lies Wide Shut
S1, E3: While the school takes drastic measures to smoke out Gossip Girl's identity, a blind item threatens to put an end to a Constance couple. Max pushes Julien to explore life outside her comfort zone, prompting both teens to uncover shocking family secrets. Zoya turns to an unlikely ally for help fitting in.