Longest Bar in Alabama
S1, E3: Ben and Erin are ready to serve Wetumpka's sole female police officer and youth advocate with the surprise renovation of her dreams; Texas Two Step's Jon Pierre and Mary assist the Napiers in opening up the local sports bars to stunning river views.