Lookin' for Love in Lumpy Places
S7, E1: Gabriel has a huge growth on his clavicle but is terrified of surgery; Karen has dealt with painful, scaly feet for 22 years with no diagnosis; Lorne has embarrassing tumors on his face and body and believes this is why he hasn't met the one yet.