Love Is a Strange and Dangerous Thing
S1, E16: Cassie and Jenny leave the Kleinsasser women to forge their own path, ridding themselves of their ranch troubles and heading back home; Ronald leads the team on a wild goose chase, straight into the arms of the syndicate.