Lowkey Trippin'
S4, E7: Molly and Andrew take off for their first couples' vacation with Andrew's brother Victor and his wife Lydia – and despite their packed schedule, the trip is smooth sailing until a hotel employee steps out of line. Meanwhile, Molly begins to reevaluate her inability to let things go.