Making of Some Aerial Photography! / Visiting A Classmate, 3000 Leagues - Motovlog Part 12
S1, E2: Satsuki and An use a makeshift drone to try some photography when they receive notice that the photography club will be dissolved; Haruno is stuck on her manga draft when her high school friend, Kako Komada, pays her a visit.