Meikoh Cup, Junior Women's Prelim Free Skating
S1, E5: Inori comes on top in the first round of the Prelims, whereas Miké is the last one to secure a spot; determined to turn things around, Miké decides to try and pull off a double rotation combination that no one at the Prelims has done before.