Mouth of the Wolf
S1, E1: Anna Colace prepares a revolutionary strategy to challenge the 'Ndrangheta; Lea Garofalo and her daughter Denise reconnect with their husband and father, Carlo Cosco, hoping to reconcile and put an end to their years of living on the run.