Move the Chains
S1, E3: Hoping to attract new clients, Spencer and Joe hold a corporate event. In their fight over Vernon, Spencer and Reggie's rivalry hits the boiling point. Bored by retirement, Charles lets loose for a night. Ricky learns his beef with his teammate, Alonzo, may be due to an awkward connection.