Murder Decoded Murder on the Rocks
S1, E3: After ranchers spot the body of a brutally beaten teenage girl on a riverbank, deputies conduct countless interviews but to no avail; finally, cutting-edge technology helps police lift DNA from the murder weapon and zero in on the killer.