My Maserati Does 185
S2, E2: Vince agrees to a starlet's pet project; Eric reluctantly lets a Perfect Ten model 'take care of him' at a beach party, where Turtle misrepresents his position to get a girl; Drama develops calf envy; and Ari gets steamed up convincing the boys to read the 'Aquaman' script.