My Rite of Passage
S5, E2: Secrets and Lies - J.D. (Zach Braff) questions the bond he has with his interns when Dr. Kelso (Ken Jenkins) tells him that inevitably he will begin treating them badly, as it has been throughout history at the hospital. The Janitor (Neil Flynn) further complicates matters by telling J.D. that his interns only laugh at his jokes to suck up to him. Meanwhile, Carla (Judy Reyes) visits Elliot (Sarah Chalke) at her new job and inadvertently creates an awkward new nickname for her friend when she tells her colleagues an embarrassing story. Elsewhere, Dr. Cox (John C. McGinley) prevents Turk (Donald Faison) from warning Jordan (Christa Miller) about a notorious con man patient (guest star Alexander Chaplin) in hopes that she’ll be mortified and quit.