My Road to Nowhere
S6, E8: Road trip! Turk convinces J.D. that he needs to go to Tacoma for Kim's first ultra sound -- which results in an impromptu road trip for the Sacred Heart crew. After commandeering Dr. Kelso's new RV, Eliot, Carla, Keith, Ted and the Janitor join the father to be on his journey. Meanwhile, Dr. Cox and Jordan face some concern when her ultrasound reveals that their unborn child will need to have surgery.