Mystery Piglet
S5, E6: When Matthew the feisty camel develops a tooth issue, the zoo staff is determined to treat him; Ivy the babirusa is expecting for the very first time; one keeper builds a bond with a Magellanic penguin chick reluctant to be hand-fed.